RockiBlue

2011-08-16
10:12:47

Skit ögon!

Hej, vaknade av att jag inte kunde öppna ena ögat.. : /
Har nog åkit på er förkyldning :(
Aja..
Idag så ska jag klippa mig iallafall sen så ska jag vara med Sandra och Yanika :D
Ska bli kul! :D
Men igår så hade vi ju match och det gick skit dåligt! :(
HIHI, nä jag bara skoja ;)
Vi vann med 1-0 mot Nora ;)
Så där fick Hallsbergs bk yttligare tre poäng ;)
Yeah! :D
Men nu måste jag fixa mig för snart drar jag och klipper mig
Lägg ut en bild på hur det blev ikväll ;)




//Puss och kram Louise♥


Kommentar:

Hej,

Jag har nyligen startat företag och har min första bloggtävling där man kan vinna ett halsband från min webshop. Det vore jättekul ifall du ville vara med och tävla!



Länk till tävlingen:

http://carmellas.blogg.se/2011/august/tavling-1.html

2011-08-16 @ 17:45:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: