RockiBlue

2011-08-20
09:18:39

Morron!
Har precis tagit en dusch och ska nu ta på mig kläder och äta frukost :)
Sen drar jag ner till IP och träffar Yanika och Felicia för att titta när killarna spelar fotboll ;)
Sen efter det drar jag och Yanika hem till henne och ja..
Där vet jag inte riktigt vad vi ska göra men ;)
Men vi ska dra till hennes farfar vid två tiden typ och fira honom för han har fyllt år
Men sen vid fyra kommer Matlida och Tova ;)
Då ska vi börja göra oss i årdning för sen vid hav sex, sex så kommer mmin pappa och hämtar oss för att köra in oss till Talangen
Vet ;)
Den börjar nio men vi ska även kolla på talangjakten också ;)
Men ni får ha det så bra nu!




//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:
#1: Sophie'

God morgon, sovit gott? :D

2011-08-20 @ 11:11:00
#2: Louise

ja, bara bra ;D

2011-08-20 @ 15:36:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: