RockiBlue

2011-08-27
09:39:14

Igår och idag

Igår så åkte jag och min familj till min morbror för att fira han och mormor som har fyllt år
Åh herregud va det blev tokit! xD
Alla började skratta som galningar xD
För mormor fick ett par poppiga trosor och hon började skratta så hon började gråta xD
Och då när hon börjar skratta så börjar ju alla andra skratta och herregud! xD
Det är min familj det, som skrattar åt ett par trosor xD
Men idag så ska jag vara med Yanika och en kille som vi träffade på Talangen och hans kompis ;)
Sen efter det så ska jag på partay hos Amanda! :D
Sen ska jag SOVA! ;)


Så såg jag ut igår ;)

Och så såg syrran ut ;)
Men tyvärr så fick jag ingen bild på trosorna som mormor fick men.. :/
Dom var iallafall väldigt blåa och mönstrig ;)
Men ni alla får ha det så bra! :)
För nu måste jag börja fixa mig


//Puss och kram Louise♥


Kommentarer:



www.kajsanihlen.se



Hej :) Jag har en Tävling där du kan vinna en GOODIEBAG från ELF smink:)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:)

2011-08-27 @ 11:08:04
#2: Louise♥

okej, ska gå in och kolla ;)

2011-08-27 @ 11:28:23
#3: Diana

Såhär snygg eller?! :O

2011-08-30 @ 20:26:24
#4: Louise♥

du är snyggare! :o

2011-08-31 @ 07:34:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: