RockiBlue

2011-08-04
11:57:58

Hemma igen! :D
HIHI, fast jag har ju varit hemma sen i tisdags ;)
Orkade bara inte skriva då
Men dom åtta dagarna i Tyskland var helt okej..
Eller ja..
Jag sabbade det lite för jag var ganska deppig nästan hela tiden för ja..
För egentligen ville jag inte till Tyskland
Ville vara hemma men aja..
Men i Tyskland har vi åkt runt och kollat lite överallt
Men dom två fösta nätterna så sov vi i Stralsund på ett fyr stjärnit hotel
Och sen åkte vi till Lubeck för att sova där i tre nätter och det hotellet var ju inte lika lyxit men helt okej
Sen åkte vi tillbaka till Stralsund och sov där i två nätter till
Sen åkte vi hem och vi kom hem till Hallsberg vi elva på natten tror jag att det var
Och ja, jag somnade kl ett för jag låg och smsade massa
Men nu är jag hemma och igår så var jag med Yanika! :D
Och det ska jag vara idag med men då drar brudarna till Marieberg och shoppar loss! ;)
YEAH!
Men nu måste jag gå och fixa mig för snart kommer hon och då drar vi!


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: