RockiBlue

2011-08-10
09:57:26

Förlåt!
Förlåt att jag lägger ut gamla bilder hela tiden!
Men det är för att den datorn som jag har skrivit på nu dom senaste gångerna reagerar inte när jag stoppar i sladden till den som leder till min mobil så jag kan inte ladda upp nya bilder, det är detsamma med kameran som också är död :(
Den datorn som går att ladda upp bilder på är på lagning för det har hänt något med den, så det är därför ni får bilder som jag redan har lagt ut eller så får ni inga bilder alls
Men det var bara det jag vill säga


//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:
#1: Ida

sv: jag tror att dom är blåa för jag försökte hitta i svart färg men hittade inte :/<3

2011-08-11 @ 12:02:02
#2: Louise♥

okej :/<3

2011-08-11 @ 13:10:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: