RockiBlue

2011-04-23
11:23:20

Påsk ♥
Filmkvällen igår med Gurra och Sirvan var ganska guld ;D
Vi hoppade studsmatta, kollade på film, spelade fotboll med Gurras brorsa och deras grannar Angelica, Ebba och Alva
Såklart att det blev lite mys också ;D
Maten vi åt var skit god!
Det var ris och köttgryta ;D
HAHAHA, jag vet att det är vanlig mat men den var extra god!
Det kanske var för att det var Gurras pappa som hade lagat det ;D
Han är ju kock så ;D
Om jag ska poäng sätta den här kvällen så skulle jag ge 8% av 10%
För det blev lite tråkit ett tag där men annars var allt hur bra som helst! :D
Vi kollade inte klart på filmen för vi gick och körde fotboll istället ;D
Filmen hette något med "Brothers" kommer inte ihåg vad den hette men den var ganska bra och rolig ;D
Vi måste göra om det, iallafall vad jag tycker!
_____________________________
Idag ska jag och min familj till Askesund för att fira påsk!
Det kommer nog att bli jätte kul! :D
Vi ska åka buss dit
Bussen går vid 13.40 tror jag att det var
Kommer inte ihåg xD
Hoppas att ni får en bra påsk allihopa! :D

Glad Påsk På Er Alla! :D

//Puss och kram Louise ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: