RockiBlue

2011-04-21
18:16:33

....
Jag fattar inte hur du tänker?!
Du skriver och lägger ut på internet där det står att du inte bryr dig om utseendet!
OFC att du inte bryr dig!
Vafan har du inte sagt om mig då?!
Om du tror att du är något så kan du fortsätta att drömma!
För du är inte ett ända skit som håller på så som du gör!
Jag har fått gått igenom sånt här sen lekis
Tror du inte att jag börjar bli less på det?!
Jag har alltid varit en av dom som har varit större än alla andra
Men det kan ju jag inte rå för!
Att jag är så ful
Förlåt för det då!
Men jag ser ut så som jag gör!
Förlåt för att jag är så stark då!
Jag har iallafall muskler!
Förlåt för att jag better mig som en kille då!
Jag var väldigt mycket med killar när jag var liten, och jag är van vid killar så det är däför jag är "killaktig"
Du är fan inte perfekt!
Ingen är perfekt inte änns du!
Så acceptera det bara!
Jag slår vad om att jag har fler vänner än dig bara för att dom bryr sig om hur jag är och inte hur jag ser ut!
Dom accepterar mig som jag är och inte på hur jag ser ut!
Dags att du också kanske gör det?!
För så som du är nu..
Så jävla omoget!

Kommentarer:
#1: Anonym

Louise,vem?♥

Du är som du är,ingen kan bli perfekt.

Du ska veta att du är jätte fin gumman..Ta inte åt dej!♥

2011-04-21 @ 19:42:46

tack Fanny♥

jag vet att jag inte ska ta åt mig..

men jag har gått igenom sånt här ända sen lekis, och jag är verkligen less på att höra:

du är för tjock!

du är ful!

du är överviktig!

jag vill inte vara med dig för att du är tjock

o.s.v

och nu börjar jag faktiskt gilla så som jag ser ut, men så kommer någon och trycker ner en till båtten när man väl hade kommit upp till toppen..

____________

tack fanny♥

2011-04-21 @ 22:01:36
#3: amanda♥

håller med fanny..

louise, du ska inte ta åt dig!

du är inte ful, det är bara den som hittar på något sånt.

du ska lyssna på mig: du är fin och inte tjock, jag älskar dig för den du är och du ska inte ändra på något♥

2011-04-22 @ 00:09:14

aww, tack Amanda♥

men.. det är inte så lätt alla gånger.. :'(♥

2011-04-22 @ 11:19:50
#5: amanda♥

du vet att jag alltid finns♥

2011-04-22 @ 15:05:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: