RockiBlue

2011-04-20
08:43:04

Äntligen! ♥
Hej!
Idag ska jag vara med älskling, Karl och Felicia
Snart kommer älskling förbi och så ska vi ta sällskap till Felicia
Karl kommer lite senare för han ska till tandläkaren
Jag är så nervös!
Varför?
För att jag och Gurra ska ta sällskap till Felicia själva, och då måste man ju hitta på något att prata om medans man är påväg
Tänk om det blir än sådär pinsamtystnad!
Jag har kommit på lite saker i förväg som vi kan prata om, men det är inte mycket..
Det är:
Vad ska du göra i sommar då?
Vad önskar du dig? (Han fyller år snart)
vad har du gjort hitils på lovet?
Det är det ända!
Aja det får gå som det går! ;)
Men kan inte skriva mer just nu, Gurra kommer förbi mig vid kl 10.00-10.30
Måste ha fixat mig innan dess! ;D

//Puss och kram Louise ♥



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: