RockiBlue

2012-01-05
23:39:17

Ligger i säbgen och halv sover..

Nu ligger jag här och är skit trött!
Har varit med Felicia och Olivia hela dagen
Tog lite fler bilder förut som jag tänker lägga upp imorrn
Orkar inte sätta på datorn nu för jag har bilderna i kameran
Men nu ska jag sova!
Imorrn väntar en dag i pålsboda hos mormor och morfar
Ska fira morfar för han fyller 77 eller 78 år
Har inte så stor koll :$
Han fyller år snart och just imorrn passar det så bra för alla att fira honom :)
P.S Är det bara för mig eller äg det för fler också? Att när man bloggar ifrån sin iPhone att det inte går att lägga ut bilder på bloggen då? :/


Kommentar:

God morgon sötis:) Vinnarna av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya omgången ;) Klicka bara på länken här under för att komma dit :)

http://vadfanskajagheta.se/fredag-dagens-blogg-56/

2012-01-06 @ 08:04:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: