RockiBlue

2013-02-27
18:28:00

I'm not perfect but I keep trying

Det är så roligt när folk verkligen lägger ner så mycket tid på att hitta andras problem och fel. Att folk kan gå runt och försöka "svart måla" andra, om ni förstår hur jag menar? När dom själva har massa fel och sånt själva? Alltså ingen är perfekt och jag är ju definitivt inte en ängel på rosor men 'I'm not perfect but I keep trying'. Sen det här med rykten? Alltså jag förstår grejen inte riktigt?.. Varför starta en massa skit när man ändå vet att sanningen kommer att komma fram! Kanske inte på en gång men det kommer komma fram, det jag lova! Nu vet jag inte heller om någon någonsin kommer att se det här eftersom att jag egentligen har slutat blogga men... Nu satt jag hemma i soffan och tänkte och kände för att få ur mig det här!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: