RockiBlue

2011-09-03
10:44:16

Förlåt!
Förlåt att jag inte la ut några inlägg igår
Men jag han inte : /
Först var det ju skola och sen när jag ko hem så packade jag mina saker och drog hem till Felicia där vi fixade oss för att vi skulle på festen hos Fanny sen ;)
Det som var lite roligt med festen för Fanny var ju att hon inte visste om något ;)
Det var en överasknings fest för henne för hon fyllde år den 25 augusti ;)
Festen blev gansla lyckad ;D
Men nu sitter jag här och väntar på att Felicia ska komma för då drar vi ner till IP och kollar när killarna spelar fotboll ;)
Hoppas att dom vinner ;P
Men nu måste jag gå
Ha det så bra alla! :D


Såhär såg brudarna ut när dom hade fixat sig ;)

Här är alla som var på festen ;)
Tack för en underbar kväll allihopa! ;)


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: