RockiBlue

2011-11-03
14:20:00

Torsdag
Hej alla läsare! :D
Hitills idag så har jag inte gjort så mycket
Plockade undan lite i mitt rum och gick ner till skolan för att träffa Belma
Jag skulle få låna hennes häfte om Franska revulotionen som mamma skulle kopiera åt mig för jag glömde mitt i skolan.. ''/
Så duktig som jag är..
Men nu är det klart då jag kan vara lugn ;)
För efter höstlovet skulle vi ha prov på det och om jag skulle ta hem häftet på måndagen så skulle jag bara ha tre dagar på mig att plugga och då skulle det inte gå bra för mig..
För vi har provet på torsdag
Sen kom jag ju också på att jag har glömt fysik boken i skolan -.-
Och vi ska ha prov i det med
Och provet är på tisdag!
Så jag ska dra ner imorrn med Belma kanske och hämta boken, hoppas bara nu att skolan är öppen!

Men just nu sitter jag här och skriver :)
Ska snart börja fixa mig för sen senare så kommer Natta och sen så småning om Danne och Adam också ;)
Vet inte riktitg vad vi ska göra
Prata som vanligt ;)

Men ni alla underbara läsare får ha en sån bra torsdag! :D




//Puss och kram Louise♥

Kommentar:
#1: Diana

Kan inte du berätta lite om ditt privata vän liv? :) Hurgårre med ditt liv alltså :)

2011-11-07 @ 19:12:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: