RockiBlue

2011-04-28
21:07:36

Går dagen och idag
Ja, jag han inte att skriv vad som hände igår så jag skriver det nu istället ;D
Ja, igår så var jag med Gurra och Felicia, Karl skulle också ha varit med men tydligen skulle han plugga
Men Gurra, jag och Felicia hade väldigt kul iallafall!
Eller vad säger ni? ;D
Vi "hoppade" studsmatta, eller ja.. Vi satt och snackade på studsmattan ;D
Vi larvade oss ganska mycket
Sen fick Gurra sin present från mig :D
Det var en choklad kaka där det stod "Aren't you sweet" på, sen fick han gelé hjärtan
Han blev glad för dom och jag fick en kram ;)
Sen vid fem skulle Felicia hem för hon hade träning kl halv sex
Så då blev det bara jag och Gurra kvar
Han och jag satte oss framför tv:n och myste och tittade på "Simpson" och "Family Guy" bl.a ;)
Jätte romantiskt eller hur ;)
HIHI, men det blev lite mys när det var reklam ;D
Vad säger jag inte, men mys blev det iallafall ;)
Sen när kl var tio i åtta så gick vi in på mitt rum och myste lite där istället ;D
Hihi ;D
Sen var han tvungen att åka hem när kl var åtta :'(
Önskar att han kunde ha stannat hela kvällen, hela natten hos mig.. Vill aldrig att han ska gå!
_______________________________________________
Idag har det varit skola som vanligt, men brandlarmet gjorde min dag! xD (Brandövning)
HAHAHA, gud va jag och Sisi skrattade! xD
Jag och Sisi satt och läste "Anne på Grönkulla" när brandlarmet gick
När det började hoppade jag och Sisi upp i taket!
Gud va rädda vi blev! xD
Sen gick vi ut från vårt kapprum och gapskrattade! xD
HAHAHA, jag skrattar fortfarande! xD
När vi var påväg ner till fotbolls planen
Jag-Tänk om det här var på riktigt och här står vi och gapskrattar! xD
Sisi-HAHAHAHAHAHA
Vi båda-HAHAHAHAHA
xD
Sen när vi kom in igen i klass rummet
Jag-Tänk om vi hade slängt in våra böcker i elden om det hade brunnit! Då hade vi fått slappt läsa den här skit boken!
Sisi och jag blev jätte besvikna :(
Laius-Nu kan man säga att man kan ta sig i brasan
Sisi och jag asgarvade! xD
HAHAHAHAHA xD
Sen efter skolan var jag med Hanna och Amanda! :D
Gud va kul vi hade! :D
Vi måste vara snart igen! xD
HAHAHAHA!
Älskar er!


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: