RockiBlue

2012-03-17
10:47:31

Förlåt för att jag inte har bloggat!

Blev inte så mycket bloggning i torsdags för att det hände saker som arg över och ja.. Men shit the same
Och igår hade jag ingen blogg lust alls
Var hos min kära pojkvän hela dagen :)
Men nu ligger jag här och slappar i min säng ;)
Vaknade för någon halv timme sen eller något, har inte orkar gått upp än ;)
Men det måste jag snart göra ändå.. "/
Ska upp och äta frukost
Bloggar senare efter det :)

 

 

(cooling på bilden ;) tog den förra gången som jag var hemma hos älsklingen min med hans solglasögon :p)

Kommentar:
#1: Amiciz♥

Hej! vi har gjort ett videoinlägg där vi bjuder som.... Och vi skulle väldigt gärna vilja veta vad DU tycker! :) Allt bra annars? :D // Emma och Amanda

2012-03-17 @ 10:58:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: