RockiBlue

2012-01-10
18:25:09

Pluggar..

Nu har jag kommit hem
Sitter och pluggar fysik som jag tror jag har tills på torsdag.. :/
Fysik är verkligen inget ämne för mig
Ska verkligen inte satsa på något ned fysik att göra när jag blir äldre..
Vet faktiskt inte riktigt vad jag vill bli
Jag är lite i intresserad av att bli polis
Det har jag viljat bli sen jag gick i 2-3 typ

Idag så var det ju första dagen i skolan
Det var inte så hemskt som jag trodde att den skulle bli
Den var faktiskt ganska rolig! ;)
Lite stökigt och så då men.. ;)
Det är det ju alltid säg ;)

Nä, men ny kan jag inte skriva mer
Måste fortsätta plugga!


Kommentarer:

fiin blogg ! :)

KRAM !

2012-01-10 @ 18:48:47

Hej

Jag heter Joanna och är 23 år men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är llika värda oavsett bakgrund.

Kör även en stor veckans blogg tävling nu där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så kolla gärna in min blogg:)

kram

Ps. du kanske tom vill göra ett bloglovin byte?:)

Ps. Finns flera tävlingar med fina priser också:)

2012-01-10 @ 20:35:07
#3: Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/

2012-01-10 @ 21:00:54
#4: Anonym

söt blogg!

2012-01-11 @ 02:18:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: