RockiBlue

2012-02-05
13:11:59

Hej hopp gummi snopp! ;)


Sitter och gosar med Maja :)
Hon är så jävla go!

Ska snart ta och ringa älsklingen min
Äta lite senare och sen blir det dans! :D
Så jävla härligt att jag mår bra igen! :D
Det ända som är dåligt är att jag känner lite i halsen, men det är säkert ingen fara :)

Måste ju vara med på den här träningen!
Det är ju sista träningen innan tävlingen på lördag :s
Det är ju en peppträning dagen innan tävlingen tror jag
Som jag nog ska gå på, men dom på studion har ju inte sagt något om någon peppträning än men..
Hoppas att det blir någon för jag känner att jag behöver träna!
Har ju så dålig kondis ''/
Vi ska ju dansa i en minut och några sekunder tror jag
Och det gäller ju att orka!
Nu jävlar när jag får nya kläder och allt så ska jag banne mig ta i allt jag har!
Samma sak på streeten med då emn då har jag ju inga nya kläder ;)
Ska ju tävla i både disco och street
Är ju extra nervös eftersom att några av mina vänner ska ner och titta på mig och det ska även älsklingen min med :s
Klart jag vill att dom ska komma och heja men jag blir ju så himla nervös! :s
Aja, det är ju 6 dagar kvar så ;)

Kommentarer:

HAHAHAH VET DU HUR MYCKET JAG SKRATTADE ÅT RUBRIKEN ELELR HAHAH



- KeyYo - den annorlunda humorbloggen som tar fram många skratt och leenden! Ny videoblogg - galen zumbatränare - in och titta nu!

2012-02-05 @ 16:39:10
#2: Anonym

Hallå där!

Nu har veckans blogg vinnarna kommit upp på min blogg! Kika in & kolla om det blev du?

Om inte , var med igen! :D



DIREKTLÄNK:

http://honjennifer.blogg.se/2012/february/vinnarna-ny-tavling.html#comment



KRAMIS

2012-02-05 @ 19:18:00
#3: Ida

Hej!

Fin blogg!

Kolla in min om du vill!

Ha det braa! :)

2012-02-09 @ 14:32:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: