RockiBlue

2012-02-22
13:00:17

Citat del 4

----
Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar
----
If you don't live for something, you'll die for nothing!
----
Alla är perfekt för någon men ingen är perfekt för alla
----
Ge aldrig upp någon som du inte kan gå en dag utan att tänka på
----
I världen är du bara någon, men för någon är du hela världen
----
Att förlåta någon är som att ge den tillåtelse att såra dig igen
----
Rykten skapas av haters, sprids av avundsjuka och accepteras av idioter
----
Ge vänskap till många, ge kärlek till få, ge ditt hjärta till en inte två
----
En äkta kille älskar inte tusen tjejer, han älskar en tjej på tusen olika sätt!
----
Säg inte mycket till den du litar på, för den litar på, litar också på en person
----
En äkta vän ser dom osynliga tårarna medan dom falska tror på leendet
----
Kärlek är som skuggan, vill du nå den flyr den, vill du fly följer den dig
----
Gråt aldrig över någon som sårat dig, bara le och säg "Tack för att du ger mig chansen att hitta någon bättre än dig!"
----
Vissa killar kommer vilja förändra mycket av dig, men den rätta kommer bara vilja ändra en sak, ditt efternamn!
----
Tror du på kärlek i första öginkastet? Eller ska jag gå förbi igen
----
Vi delade på ordet kärlek, jag tog kär och du tog lek
----
Om du älskar två personer samtidigt, välj den andra, för om du verkligen hade älskat den första, så hade du inte fallit för den andra
----
Stänger mina ögon, fäller en tår
Tänker på dig, dig som jag aldrig får
----

Kommentarer:
#1: Anonym

sv: Om du ska vara med i veckans blogg ska du kommentera här: http://mallemusic.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-vecka-8.html :)

2012-02-22 @ 15:17:43
#2: Agnese

Fin blogg!



Ha en bra dag !



Kolla gärna in min blogg ! :)

2012-02-22 @ 17:10:39
#3: Malin

Fin blogg! :) Passa på att få fler läsare genom att bara vara med i min dagens blogg! :) Kram på dig finis!

Länken till inlägget: http://mmalinanderssonn.blogg.se/2012/february/min-forsta-dagens-blogg.html#comment

2012-02-23 @ 00:44:46

awesome blogg !:)

Komentera min så kanske du hamnar som dagens läsare!♥

2012-02-25 @ 11:20:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: