RockiBlue

2012-02-21
12:36:58

Citat del 2

----
Säg inte allt du tänker men tänk på allt du säger
----
När man är som högst upp blåser det som värst
----
Älska mig för den jag är, inte för den jag borde vara
----
Styrka är, när du går igenom svårigheter ovh beslutat att inte ge upp
----
Att sänka folk till botten, gör inte att du kommer upp till toppen
----
You know what's beautiful? Read the first word again
----
Blanda inte ihop min attityd med min personlighet, min personlighet ändras efter vad jag tycker och tänker, min attityd ändras efter ditt sätt att behandla mig med
----
En dag kommer du vakna upp och inse hur mycket du älskade henne, medans hon kommer vakna upp bredvid killen som redan visste det
----
If she is amazing, she won't be easy
If she is easy, she won't be amazing
If she is worth it, you won't give up
If you give up, your not worth it
----
Tjejen: Varför är du efter mig?
Pojken: För jag är kär i dig
Tjejen: Då har du inte sett min vän
Hon är snyggare och står bakom dig
Killen: *Vänder*, det finns ingen där
Tjejer: Om du verkligen hade älskat mig skulle du inte ga vänt dig om..
----
Du springer efter folk som minst bryr sig om dig
Varför stannar du inye till, vänder dig om, och ser vem som springer efter dig
----
Du skrattar åt mig för jag är annorlunda, jag skrattar åt dig för du är precis som alla andra
----
Mina ögon kan tindra, mina läppar kan le
Men kärleken till mitt hjärta kan ingen annan se
----

Kommentarer:
#1: Frida A.

alla var jättefina! :)

2012-02-21 @ 13:42:10
#2: Lina

Så sant så!

2012-02-21 @ 15:29:49

Hoppas att du haft en bra dag!:)

Kram

2012-02-21 @ 15:34:26

åh vilken fin blogg :D

2012-02-21 @ 20:01:52
#5: Anonym

Hur gammal är du? :)

2012-02-21 @ 22:14:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: