RockiBlue

2011-09-14
20:34:54

Knä j*vel!
Nu har sitter jag här själv och chattar med lite fölk på msn och facebook ;)
Sandra drog för en liten stund sen så nu är jag och syrran hemma själva
Mamma är på föräldrar möte på Emelies skola och pappa är i Stockholm tror jag ;P
Men idag så var jag så himla klantig
Som om jag alltid är det då men ;)
Aja, idag på idrotten så körde vi fotbolls innomhus
Och då så skulle jag göra en inspark och då..
Då fastnar jag med min fot i nätet på ett mål som stod bredvid när jag tar satts och ska skjuta
Och när jag skjuter så tar jag i allt vad jag kan och ja..
AJ, säger jag bara! :o
Gjorde ont som in i helvetet!
Förlåt, för språket men..
Och nu kan jag inte gå normalt, jogga, springa allt som man ska kunna med benet kan jag inte nu
För det hände något med knät så nu är det typ lite svullet :/
Och jag blir så förbanade när jag inte kan göra sånt som jag vill!
Jag vill att det ska vara bra imorrn!
Men det får vi väl se imorrn om det är det eller inte
Men nu ska jag försöka ta mig till käket för jag ska äta nu
Men ni får ha det så bra! :)


Mina små sötnosar ;)


//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:

sv: kul att du gillade min outift, tack så jättemkt <3

2011-09-14 @ 22:23:16

sv: åh tack så kul att du gillade min outfit :D tkr den klänningen är riktigt nice :D

2011-09-15 @ 06:25:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: