RockiBlue

2011-09-20
21:48:09

Plugga -.-'
Nu sitter jag här och pluggar efter att ha tränat med tjejerna
Kul kul.. -.-
Plugga på engelskan
Där vi ska skriva om någon person
Jag skriver om P!nk för jag tycker att hon sjunger bra och att jag tycker att hon är cool ;)
Började typ för tio minuter sen och är snart klar tror jag -.-
Får se vad min engelska lärare säger imorrn om vad jag har skrivit
Englska är jag ju inte så duktig på så..
Men det går som det går och man får ju själv skylla sig om man börjar med läxan så sen som jag gör för den ska vara klar tills imorrn -.-
Men ni får sova så gött så ska jag försöka att bli klar med läxan ;)



//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:
#1: Meline

jag älskar dig mammipammi :**<3

2011-09-20 @ 22:05:01
#2: Louise♥

aww, och jag älskar dig lillagumman :**<3

2011-09-21 @ 14:53:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: