RockiBlue

2011-09-24
17:55:49

Jaha..
Nu sitter jag här efter att ha varit på seriens sista match..
Gick inte så bra..
Förlora med 0-1
Men planen var urdålig, domarn dömde fel och bollen ville inte in i mål
Inte en av dom bästa dagarna för oss tjejer i HBK
Men aja..
Men dte kommer ju fler serier att vinna
Jag vet inte riktigt om vi fortfarande kan vinna den här serien
Om inte så blir vi nog tvåa tror jag
Men nu slöpper vi det som är dåligt och går in på den som är kul istället ;)

Snart kommer kramisbjörnen Jossi hit! :D
Hon ska sova här hos mig inatt
Kul kul ;)
Om vi tar några bilder så lägger jag ut dom lite senare eller imorrn ;)

Men ni alla får ha en så bra lördagkväll! :D





//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: