RockiBlue

2011-10-08
10:59:14

Morron!
Ja, jag vet att jag sa att jag skulle blogga igår men så blev det inte
Jag han inte för igår så var det ju skola och efter det så var det Hallsbergs marken som jag var på till fem ungefär och sen drog jag hem för att fixa mig
För sen vid kl sex så skulle jag på filmkväll hemma hos Felicia för hon fyllde år i torsdags
Så då var jag där till elva så då fick jag ju inte vara inne på datorn så.. ''/
Men aja, nu skriver jag iallafall och kvällen igår var as grymt!

Vaknade för några minuter sen av att jag inte kunde öppna ögonen
Dom var knall röda och sen var dom variga också ''/
Kul kul..så idag så får jag inte ha mascara på mig när jag ska upp på Hallsberg och kolla när killarna spelar handboll

Men här kommer lite bilder från igår
Lägger inte ut alla för jag tog vid 70 bilder då ;)






//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:
#1: Diana

Älskar ensam hemma! :P

Den är bara så rolig :P

2011-10-08 @ 22:42:58
#2: Louise♥

hihi, jap med ;)

2011-10-09 @ 12:07:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: