RockiBlue

2011-11-20
17:01:15

Pappa♥
Hej alla älsklingar! :D

Nu sitter man här och håller på och ska hyra en film på tv:n med pappa
Det står mellan 20 years after eller Ice Age
Två stycken action filmer tror jag, om vi nu inte hittar någon annan film som verkar intresant
Pappa håller på och kollar runt medans jag skriver på min blogg ;)

Blev ingen dans alls idag :(
För jag mår verkligen inte bra
Mår illa, har världens huvudvärk och är as förkyld ''/
Vet inte om det blir någon skola imorrn

Hoppas verkligen att det blir skola för jag vill inte vara hemma för det finns inget att göra här hemma om inte internet på datorn funkar
Sen så vill jag inte komma efter i skolan

Men nu ska vi kolla på film! ;)


//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:
#1: Anonym

fin blogg

2011-11-20 @ 17:58:19
#2: melinda

ice age är jätterolig :)

2011-11-21 @ 01:03:08

Har precis startat en outfit tävling i min blogg, var med och tävla sötnos ! :)

2011-11-22 @ 23:38:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: