RockiBlue

2011-11-19
09:53:21

Morron morron!
God morron alla läsare! :D

Nu sitter jag här ny vaken och fin ;)
Hade så himla svårt att sova inatt ''/
Var sjukt teppt i näsan och det var skit varmt i mitt rum!
Men jag lyckades somna om alla tre gånger som jag vakna
Men det tog sin tid..

Men vad spelar det för roll?
Idag så ska jag se Twilight Breaking Dawn med Jossi! :D
Är sjukt taggad! :D

Jag och Jossi ska ta bussen in till Örebro som går typ två timmar innan bion börjar
Vilket är bra..för vi vet inte riktigt om vi hittar från busshållplatsen till bion ;$
Men vi har iallafall tid för att gå runt och leta ;P
Sen så kommer nog mamma och hämtar oss på kvällen när bion är slut eller så tar vi bussen där med ;)

Men innan bion som är ikväll så ska jag och pappa dra in till Marieberg och kolla på mobil! :D
Är så himla glad! :D


P.S gjorde bilden igår ;)

//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:
#1: LIZACH

sv; Ajjemän! Ska se den igen på tisdag:)

2011-11-19 @ 10:42:03
#2: LIZACH

sv; Ajjemän! Ska du hitta på idag då? :)

2011-11-19 @ 11:55:43
#3: LIZACH

sv; Haha najs!! Ska på make-up kväll:)

2011-11-19 @ 12:22:59
#4: Deisi

texten är såå sann

2011-11-20 @ 15:13:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: