RockiBlue

2011-11-27
18:57:40

Hemma igen


Nu är man hemma igen efter att ha haft disco och street för sista gången för sesongen
Lite tråkit är det ju att det är slut men lite skönt är det ju ;)
Älskar verkligen att dansa
Det finns inget bättre för mig än dans! :D
Okej..där ljög jag..
Datorn ligger på första plats med sen kommer dans ;)
Skulle verkligen inte klara mig utan datorn eller dansen eller mobilen ;)

Inte för att ni tycker att det ärså intresant men ;)

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det väl att ta något att äta
Skriver något mer sen innan jag måste stänga av om jag nu hinner

Men ni får ha det så gött! ;)


//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:
#1: Monika

Hej! :D Följa varandra på blogglovin? :D

2011-11-27 @ 19:09:02

sv; Jo du har rätt, är också lite rädd att robin ska åka ut pga alla verkar gilla amandas "skrik o dampa" stil. Men hur de än går, tror jag ändå att robin kommer släppa ett album, för eller senare, men absolut att man tycker att han ska vinna allt.

Ha en fortsatt trevlig söndag, kramar!

2011-11-27 @ 19:45:59
#3: Hanna

Urgullig blogg! Kika gärna in på min och slänga gärna i en kommentar vettja! Ha en fortsatt bra dag!

2011-11-27 @ 20:35:46
#4: lisa

Hur man debatterar ner "anti-rasister"

http://www.youtube.com/watch?v=rSFiMcmpMnA

2011-11-27 @ 22:05:09
#5: Monika

sv; OKej, Har lagt till dej nu, säg till när du lagt till mig! :d

2011-11-27 @ 23:33:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: