RockiBlue

2011-11-27
09:29:39

God morron alla läsare! :D
Vaknde för någon kvart sen
Mår lite si och sådär faktiskt.. ''/
Har börjat känna väldigt mycket i halsen nu sen så började jag hosta väldigt mycket igår innan jag skulle lägga mig ''/
Så hade lite svårt att somna
Men det gick..tillslut

Nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på musik medans dom andra i huset sover ;)
Riktiga slöfockar dom är! ;)
Eller ja..pappa sitter säkert i datarummet nu
Han går alltid upp tidigt även på helgerna
Han är lite kostig ;)

Men idag så har jag inte så mycket planerat
Dans kl tre och halv sex :)
Vill verkligen gå på dansen!!
Jag kommer skita i om jag mår skit jag ska dit!
Man kan ju iallafall sitta och titta på..

Men ni alla läsare får ha en bra söndag morron! :D

Aa..just det! :o
Det är ju första advent idag! :o
Det hade jag ju helt glömt bort! xd
Det är 27 dagar kvar till Julafton! :D


En bild som jag gjorde för två dagar sen ;)


//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:
#1: amme

fin blogg!

2011-11-27 @ 11:06:39
#2: Alma

Hej du vann bildlänken har du en egen bild eller så kan du skicka en bild till mig på [email protected]

Puss

2011-11-27 @ 11:24:35

sv; håller med. Har dock själv hållt på molly sen dag ett, men mer o mer har fått mig att öppna upp ögonen för robin, vilket gjort att jag hållt på båda, nu blir de ju liksom bara att hoppas på robin att han tar hem allt till skåne iår igen! :D

2011-11-27 @ 11:33:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: