RockiBlue

2011-11-30
14:44:25

Felicia♥
Hej alla läsare! :D

Idag har jag inte hunnit bloggat så mycket
Haft mycket för mig och så

Men nu så skriver jag iallafall ;)

Just nu sitter jag här med Felicia vid datorn och pratar lite och läsare lite andra bloggar
Snart så ska vi börja plugga lite..
Eller hon ska förhöra mig på tyska ;)

MEn hon suger på tyska..
Hon har inte det som språk i skolan, utan hon har spanska den jävlen!
HIHI, nä jag bara skoja ;)

Men ni får ha det så gött! :D



//Puss och kram Louise♥

Kommentar:

Hej där! vi skulle tycka det var super, om du är med och deltar i våran "veckans blogg" tävling, det är första gången vi har den, hoppas du är med i alla fall, direktlänk under:



http://lovefoundlove.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-v48-49.html



/Love found Love ♥

2011-11-30 @ 15:34:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: