RockiBlue

2011-11-12
21:37:22

Du suger!

Nu har vi kommit in igen efter att ha försökt ta lite kort..
Gick inte så bra för min kamera la av efter ett tag..
Eller la av och la av men den blev suddig.. -.-'
Hatar dig verkligen kamera!
Du suger!
LÄNGTAR tills jag får en ny!
För jag vill verkligen ha en systemkamera!

Men aja, vi fick några bilder
Men dom som vi tog blev inte så jätte bra..

Men nu så sitter jag här och festar på ett glas Fanta Exotic
Funderar på om jag ska hämta lite chips ;)







Söta Maja

Söta Tussan

Det var lite bilder..
Några blev lite suddiga..
Men aja..


//Puss och kram Louise♥


Kommentarer:

svar: Aha :( Vad synd...

Jag har en Nikon D3100 :) Vad gör du? ;)

2011-11-12 @ 22:48:10

svar: Aha :( Vad synd...

Jag har en Nikon D3100 :) Vad gör du? ;)

2011-11-12 @ 22:48:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: