RockiBlue

2011-05-17
15:38:43

Tisarvandring
Idag var det Tisarvandring
Men innan vi började att gå så tog vi typ "skolfoton" men sen började vi att gå
Jag och min klass och 7b började att gå från Transten till Tisaren vid kl 9 och 7c och 7d fick åka buss upp till Tisaren och börja gå där ifrån till Transten
På vägen till Tisaren kom vi till tre stationer
Första var att vi skulle uppskatta i vikto, längd och volym
Andra var att vi skulle grilla korv
Tredje var två kamp, då delades vi in i två grupper i klassen
Då skulle vi slänga tre ärtpåsar i en hink som stod en bit bort
Sen så skulle vi springa till en tygring (eller vad man ska säga xD) och ta den över sig och komma igenom den sen skulle man springa till en kon och vända och göra samma sak igen
Det gick väl ganska bra
Sen när vi kom till Tisaren vid halv 2 eller något så gick vi till vattnet och hade skoj! ;D
Orka gå in på detaljer men jag blev lerig o.s.v ;)
Men det är en grej jag måste berätta om..
En grej som jag tycker är skit jobbig..
En grej som jag vill få svar på..
När vi hade typ gått halva vägen så mötte vi 7d som Gurra går i..
Jag såg honom och jag kände mig så glad, för att jag har saknat honom så!
Men då tänkte jag att jag kunde gå fram till honom och krama honom och kankse få en liten puss eller något ;)
Men så gick jag typ imot honom
Jag försökte att få honoms ögonkontakt
När jag väl typ fick det så log och och sa hej men han knappt tittade på mig
Han log lite men han sa inte hej! :(
Om han gjorde det så hörde jag inte det..
Jag är så himla rädd för att han kanske har ändrat sig när det gäller mig..
Jag vill ringa honom och prata om det men jag vågar inte..
Ifall det värsta händer..
Jag skulle krossas!
Jag klarar mig inte utan honom!
:'(
Jag sitter och gråter nu..
Okej, jag måste skriva om något annat nnu för jag klarar inte att tänka på det..även om jag gör det hela tiden..
Om han bara kunde vara här!
Då skull allt lösa sig!
Jag vet att jag skulle skriva om något annat men..jag klarar inte det..
Jag klarar inte av att skriva över huvudtaget just nu..


//Puss och kram Louise som hoppas på det bästa..♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: