RockiBlue

2011-05-04
14:46:45

Slutet, men början på något nytt..

:''(
Jag vill verkligen inte att vi ska splittas!
När vi gick i F-3 så längtade man tills vi var äldst på skolan
Nu när vi väl är det önskar man att man gick i trean eller något
Vi.. iallafall jag vill inte att tiden för oss på Stocksätter tillsammans ska ta slut!
Allt har bara gått för fort!
Önskar att vi aldrig ska splittas..
Men förr eller senare måste vi ju..
Och imorrn är dagen..
Dagen då vi får reda på vilka vi ska hamna med i samma klass i sjuan, då vi börjar på Transten..
Jag önskar att det var flera år innan den dagen då vi lämnar tiden på Stocksätter bakom oss..
Varken vi eller jag är redo för det än!
Vi har så många minnen här som vi inte vill lämna kvar
Glömma..
Det är slutet av en bok, men början på en ny..
Nu när allt ska hända så önskar jag bara..
Att jag hamnar med sånna som jag vill hamna med!
Men ni ska veta att jag aldrig kommer att glömma er!
Ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta!
Rönnen 6 in my heart!
Kommer alltid att älska er!
Ni är världens bästa klass!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: