RockiBlue

2011-05-13
16:44:06

Slappar

Bild på mig och syrran♥

Nu har jag varit hemma ett tag
Kom hem från skolan vi halv tre
Skolan var väl rätt okej faktiskt..
Men jag är helt slut!
Vi hade bad sista timmen i Alléhallen men då kunde inte jag och Sisi vara med så vi stod och dansade där uppe vid borden xD
HAHAHA, de som var där tyckte nog att vi var rätt dumma i huvudet! xD
Sen när lektionen var slut gick jag och Sisi in i omklädningsrummet och dansade där istället! xD
HAHAHA!
Okej..skoldagen ägde! ;D
Men nu sitter jag här framför datorn och skriver och poppar "Judas-Lady GaGa"
Jag tycker att den äger! ;D
Sen senare ikväll blir det familje mys framför tv:n
Då ska vi kolla på "Talang" tillsammans! ;D
Jag är så fundersam..
Jag tänker på allt möjligt..
Transten, vänner, framtiden och älskling..
Jag är så nervös inför Transten..
Jag är rädd för att jag inte ska hitta på Transten, bli retad, bli utfryst..
Jag är så rädd för att jag ska förlora mina vänner som jag inte hamnade med i samma klass i sjuan..
Jag är så rädd att jag ska misslyckas i skolan och få en dålig framtid..
Och älskling..jag är så rädd att jag ska förlora honom, eller att han ska lämna mig..
Jag klarar mig inte utan honom!
När jag är ledsen så är det bara han som kan göra mig glad igen!
Visst, mina vänner också..men han är något extra
Jag vill att han ska vara här och mysa med mig så att jag kan säga till honom hur mycket han betyder för mig!
Eller..det går ju inte att förklara för att han är guld för mig!
Han betyder så himla mycket för mig!
Han är mitt liv!
Mitt allt!
Men allt blir säkert bra..säger alla att det blir iallafall..
Men man får ta allt som det kommer..
Men nu orkar jag inte skriva mer ;)


//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:
#1: Fanny

Louise,du ska inte oroa dej gumman.

Allt kommer säkert bli hur bra som helst,det är i allafall vad jag själv hoppas på.

Visst man är väldigt nervös,jag är speciellt nervös att jacob ska lämna mej.

Men han älskar mej,det vet jag...♥

Gustav älskar dej också!♥

Det kommer inte ta slut mellan er,ni passar..Jag ska se till så att han inte håller på med nån annan,hähä ;)♥

Om du kollar Jacob. ;)♥

2011-05-13 @ 17:40:35
#2: Louise♥

aww, tack Fanny

ja, jag kan hålla kolla på jacob så håller du kolla på gustaf ;)♥

tack fanny♥

men jag kan inte låta bli att sluta tänka vad som kan hända..♥

2011-05-14 @ 10:17:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: