RockiBlue

2011-05-06
20:43:30

Jag är så rutten!
Jag känner mig så grymt rutten!
Jag hade inte träffat Gurra sen i lördags, och nu får jag träffa honom
Äntligen!
Men hur länge får jag träffa honom då?
Jo, max 2 minuter för sen var jag, Belma och Natta tvungna att dra för att vi skulle göra sak
Sen fick jag inte träffa honom, för att jag hittade inte honom (på marken alltså)
Gurra gick hem vid fyra eller fem för att han tyckte att marken var tråkig
Sen åker jag hem vid halv sex eller något
Vet ni vad som händer när jag hade åkt hem?
Jo, då kommer Gurra tillbaka till marken, men då är inte jag kvar där! :'(
Fan va arg jag blev på mig själv när jag fick höra det av Fanny för några minuter sen!
Han åkte tillbaka till marken för att träffa mig, men då var jag inte där.. :'(
Jag är så jävla rutten!
Jag saknar honom så!
Önskar att han var här
Vll mysa med honom!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: