RockiBlue

2011-05-22
11:36:52

Gårdagen♥
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D
Jag är världens lyckligaste! :D
Äntligen fick jag träffa Gurra!
Igår så skulle jag och min familj till några vid tre tiden och laga mat o.s.v och jag och Emelie tycker att det är så trååååkit där så då fick vi gå över till Angelica och hennes små syskon
Det är några som bor ganska nära dom som vi var hos
Och då visade det sig att Gurra var hemma
Gurra och Angelica är grannar
Och jag blev över lycklig!
Så då gick vi alla över till Gurra och typ frågade om han ville vara med hos
Så sen var vi allihopa
Jag, Gurra, Emelie, Angelica, Ebba och Alva! :D
Vi hade det skit roligt!
Vi spelade xBox Kinect (stavning), spelade lite fotboll och jag myste lite med Gurra ;D
Gud va jag hade saknat Gurra!
Men sen vid sju tiden så var jag och Emelie tvunga att gå för att det började bli "sent" enligt mamma
Så då fick i gå..
Men jag fick en underbar dag med Gurra och alla andra! :D
Och nu dagen efter så sitter jag här vid datron och bloggar lite ;)
Sen senare på dagen så följer jag nog med syrran och mamma och handlar en damcylek till syrran! :D
Ja, det blir nog min dag det
Jag är så himla trött!
Orka skriva mer ;)


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: