RockiBlue

2011-05-31
19:26:51

Gårdagen och dagen♥

Bild på mig och Gurra ♥(Mobba inte min näsa!)


Igår var det skola som vanligt och sista timmen var det körövning..
Ja, jag vet..
Jätte "kul"
Nä, men det är okej ;)
Jag ville bara att det skulle ta slut för att Gurra och Karl skulle kankse skulle stå utanför vårt kapprum för att vi och Felicia skulle kanske va
Men när kl var halv tre så sa Edvina
Ja nu tar vi den här låten och är klara sen
Men efter den låten så säger hon att vi tar två till och så höll hon på så till kl var tjugi i tre!
Fan va damp jag fick på henne! ;o
Sen när vi väl var klara så gick jag och Felicia i koridoren och plötsligt tittar Felicia ut genom fönstret och skriker:
Gurra och Karl! De står där!
Jag kutar fram till fönstret och skriker av glädje:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Äntligen!
Jag blev skit glad!
Jag börjar springa till kapprummet och slänger på mig ytterkläderna och springer ut
Går ganska snabbt fram till Gurra och sen kramas vi och ger varandra en puss ;)
Sen drog vi hem till mig och hämtade min bikini och drog till Felicia och bad
Men alla badade inte riktigt ;)
*Host* Karl *host*
Men till slut "hoppade" han i
Eller ja..
Vi höll fast honom i vattnet även fast han förs ;)
Stackars han ;)
Sen när han inte ville bada mer så gick vi upp på Felicias rum och pratade lite
Jag och Gurra hade det mysigt iallafall ;)
Sen gjorde vi inte så mycket mer
Men den här dagen ägde!
Äntligen fick jag träffa Gurra, okej den säger jag jämnt ju men..
Hihi, jag skriver ju bara sanningenn ;)
-----------------------------------------
Och idag så har det varit skola men sista timmen så hade vi den berömda matchen lärare mot sexorna i fotboll
Men den matchen vill jag helst inte prata om..
Okej..det blev 7-6 till  lärarna..
Men de fuskade faktiskt!!
Fråga alla andra i min klass så får ni se!!
Men aja..
Sen cyklade jag och syrran ner till mammas jobb, för sen skulle vi klippa oss
Jag är ganska nöjd med min frisyr, även om det inte blev så stor skillnad men..
Och nu sitter jag här och chattar med älskling
Ska snart äta pankakor men ska bara vänta på att syrran ska komma hem från sin fotbolls träning
Ska logga in på bdb och lite annat nu


//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:
#1: Felicia <3

HAHAHAH XD

stolt fotograf :)<3

2011-06-06 @ 12:33:09
#2: Louise♥

HHAHAHAHA xD

det ska du vara ;D♥

2011-06-06 @ 18:21:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: