RockiBlue

2011-05-19
19:40:27

Belma♥


Jag och Belma på bild ♥

Idag har det varit skola som vanligt fast det var sista gången som vi hade slöjd på Stocksätter någonsin..
Vi kommer aldrig att ha slöjd på Stocksätter igen..
Va fort allt har gått!
Det känns ju som om det var förra vecka som vi började med slöjden!
Men idag var det sista gången..
Lite sorligt är det ju..men lite skönt att få slippa en viss lärare, säger inget namn! ;)
Lite taskig jag är isåfall ;o
Men sen efter skolan så var jag med Belma! :D
Vi satt vid datorn en stund sen gick vi ut och tog lite roliga bilder ;D
HAHAHA, vissa bilder blev riktigt bra men vissa blev hur konstigasom helst! xD
Vi var ganska oseriösa på vissa bilder xD
HAHAHAHA!
Sen efter det gick vi in och satte oss vid datorn igen ;D
Sen åkte Belma hem och nu sitter jag här och tänker på morrondagen! :D
Då ska jag vara med Gurra, Alex och Natta! :D
Hoppas att det blir roligt för jag har saknat Gurra så!
Men nu snart ska jag sätta mig ner och plugga på glosorna som vi har tills imorrn.. :/
Varför har man läxor egentligen?
De är ju bara jobbiga! -.-
Men aja..
Jag lägger ut några bilder sen som jag och Belma tog idag! :D


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: