RockiBlue

2011-06-02
13:45:37

Så jävla trött på det hela!
Jag förstår inte hur du tänker..
Fattar du inte vad du gör eller?
Isåfall är det dags att börja tänka!
Du går runt och tror att du kan behandla alla hur som helst!
Men fatta, det kan du inte!
Drottningen alla år har varit du
Enligt dig
Du har tryckt ner folk en massa
Och även mig
Jag vill säga dig massa saker som får dig att fatta att du är bara skit!
Men den styrkan att gå fram till dig och säga det till dig har jag inte fått än..
Men en dag ska du få höra vad alla tycker om dig
Det du har gjort mot oss alla
Och du ska veta att det är inte bra saker vi har att säga dig!
Det ända jag vill nu är att du drar åt skogen!

Kommentarer:
#1: Anna

Louise? Vad har hänt? :/

Finns en jag också känner så för,men vet inte om det är samma..berätta i skolan på tisdag?<3

2011-06-04 @ 20:47:01
#2: Louise♥

jag är så himla trött på den! ;o

okej, vi tar det på tisdag<3

2011-06-04 @ 22:08:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: