RockiBlue

2011-06-05
17:21:03

Stackars syrran..
Idag så var det tänkt att jag, syrran och mamma skulle åka till Marieberg vilket vi gjorde då..
Men när vi väl var där så mådde Emelie skit dåligt.. :(
Det var tänkt att vi skulle hitta ett par skor till oss båda men vi hittade bara ett par till mig, Emelie orkade inte vara kvar mer och leta..
Men jag skulle köpa en Jump in på Gina så Emelie fick lov och hålla ut lite till
Och när vi var klara med att ha köpt min Jump in så gick vi till bilen där en liten skit unge sedan somnade ;)
Så gullig hon var!
Och nu ligger hon inne i lekrummet och sover som en söt liten gris ;)
Min lilla gris ;)
Men nu sitter jag här och lyssnar på musik
Har så himla ont i huvudet och magen! :/
Aja, går väl snart över..


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: