RockiBlue

2011-06-10
15:11:37

Sorry..
Sorry att jag inte har skrivit på så länge men jag har inte haft tid att skriva men jag kan skriva om skolresan som vi hade från igår till idag ;)
Jag och min klass tältade vid vår idrottslärares sommarstuga
Det var gansa kul och vi hade även tur med vädret
Vi badade i sjön som låg ganska nära och där var det 20-22 grader
Det var skönt, tyckte jag iallafall ;)
Jag är ingen badkruka direkt utan mer som en fisk ;D
Jag tycker att det är så synd..!
För vi har bara en dag kvar på Stocksätter..
Sen går vi aldrig mer på Stocksätter..
Varför?!
Allt har bara gått för fort!
Jag kommer sakna er alla!
Jag är så rädd att jag ska förlora er som jag inte kommer att hamna med i samma klass!
Men snart händer det..att vi ska börja på Transen..
Men nu sitter jag och kollar på tv och kan inte skriva mer just nu men vi ses!



Älskar er!♥


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: