RockiBlue

2011-06-14
15:17:57

Skolavslutning..
Idag var det skolavslutning..
Herregud va jag grät! :''(
Jag vill inte släppa taget om Rönnen 6 än!
Sen efter avslutningen så gick jag, min familj och Elsas familj hem till mig och åt tårta! ;)
Mums!
Sen gjorde vi inte så mycket mer
Sen senare idag vid kl 7 så ska jag och min familj ner till IP, för Emelie har fotbolls match och mamma och pappa ska titta på hennes match men jag ska kolla på en annan match
Jag ska kolla när mitt gamla lag spelar fotboll
Jag har ingen aning om vilka de möter men hoppas att mitt gamla lag vinner iallafall ;)
Och nu sitter jag här och funderar på massa..
Hur kommer framtiden se ut nu när vi inte längre är går på Stocksätter..
Och sen funderar jag även på om jag ska ta och börja på fotboll igen..
Men jag är tveksam..
Jag är tveksam för att jag tänker på att de alla andr i laget har bättre kondis eftersom att jag springer inte lika mycket längre eftersom att jag inte längre går på fotboll.. Sen så är det att jag inte har lika bra boll kontroll nu heller..
Men vi får väl se..
Jag tor att jag ska börja igen.. Men bara kanske.. ;)
Men det var allt jag ville skriva om just nu ;)


En bild på min underbara klass!
Älskar er så himla mycket!


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: