RockiBlue

2011-06-30
19:07:23

Packa
Herregud va jag är seg! :o
Jag började packa vid ett idag för att vi ska ju dra till Sunne imorrn för fotbollscup och jag är inte klar än och kl är snart kvart över sju!
Inte lite seg eller vad?!
Okej, jag tog "några" pauser för att jag inte orkade packa.. ;)
Ska packa klart allt snart
Men just nu sitter jag här och skriver och ska snart ta en macka för att jag är lite små hungrig ;)
Men efter det så blir det att packa igen -.-
Men jag ska bli klart idag! ;)
Men jag sitter även och tänker på hur det kommer att bli i Sunne..
(Nu menar jag inget dum eller något)
För förra året och året före det och året före det till och med så var jag utanför..
Ingen tog liksom hand om mig..
Ni kankse inte såg det då men..så var det..
Men aja..
Nytt år, nya tag
Men nu ska jag packa





//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: