RockiBlue

2011-06-18
09:53:19

Gårdagen och idag
Igår var jag med Gurra, Alex och Yanika :D
Vi var hemma hos mig som vanligt ;)
Vi gjorde inte så mycket
Vi spelade Wii, pratade, gick till skolan och spelade lite king och sen dampade vi ju lite förstås ;P
Klarta att vi myste lite också ;)
Jag och Gurra tyckte att det var mysigt iallafall
Jag och Yanika var med killarna till halv åtta för sen var de tvunga att dra och Yanika åkte hem nio
Sen så dampade jag lite med syrran och Emmy som skulle sova över hos oss ;)
Sen gjorde jag inte så mycket igår men just nu sitter jag här och skriver och det är snart frukost
Men idag så ska jag vara med Yanika hemma hos henne en liten stund men sen ringer vi Gurra och Alex och så ska vi alla fyra vara idag igen ;)
Men jag vet inte vem vi kommer att vara hos
För min mamma börjar få lite damp på att vi är hos oss hela tiden men aja.. ;P

P.S Jag är skit glad! ;D


//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:
#1: bella

Fin blogg!:)

2011-06-18 @ 10:47:49
#2: Louise♥

Tack :)

2011-06-18 @ 15:19:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: