RockiBlue

2011-06-23
15:21:08

Bla bla bla

Förlåt att jag inte har skrivit på tre dagar..
Men det är för att jag har varit på kollo i Motorp från i måndags tills idag
Det var väldigt kul men det kunde ha varit roligare om Gurra hade varit där ;)
Men aja..det var ganska lyckat ändå
Mycket knått oc mygg men men ;)
Föresten så var jag med på min första match i tisdags i fotboll
Jag hade ju slutat men nu är jag igång igen ;)
Vi möte Finnerödja och det blev 5-0 tror jag ;)
Tappade ränkingen efter det stod 3-0 ;P
Sen så har jag, Gurra, Erik och Yanika pratat och planerat att vi ska ha filmkväll på lördag! :D
Kommer att äga! ;P
Vi har inte bestämt än vad det är för film vi ska titta på än men hoppas att det blir något bra iallafall
Mys ska det bli iallafall ;)
Men just nu sitter jag här och lyssnar på musik och skriver
Ska snart äta något för jag är hungrig ;)
Sen vid halv sex blir det träning, ska bli kul
Inte för att jag är så pigg men..
Vi fick ju sova över på kollot från igår till idag och jag, Natta och Felicia vi somnade vid två så..ja..
Får se hur det blir på täningen, kanske kommer krypandes efter bollen ;)
HAHAHAH


//Puss och kram Louise♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: