RockiBlue

2011-07-15
09:57:26

Skit i rubriken

JÄVLA MOBIL JÄVEL!!

Min mobil är död så det är ingen ide att smsa eller ringa mig så ni vet för jag kan ju ändå inte svara..
Så om ni ska nå mig så får ni ringa på hem telefonen
Det suger att min mobil är cp!!
Min liv var ju i mobilen!!
FAN!!
Och jag som har ett halv år kvar sen får jag en ny mobil, men jag kommer FAN inte klara sex månader utan mobil!!
Jag klarar mig knappt av en dag utan mobil!!
Så jag ska få ta mammas mobil och hon ska få ta sin gamla -.-
Yeah -.-
Så jag kommer säkert förlora massa saker när vi ska flytta över mitt sm-kort och hela skit över till hennes mobil så..
Det är inte säkert att jag kommer att ha kvar alla nummer i mobilen så om ni smsar mig när jag får mammas mobil så är det inte säkert att jag vet vem det är..
FAN!!
Varför måste just min mobil dampa?!!
Varför kan det inte va Emelies mobil istället?!!
FAN, va taskig jag va mot Emelie nu då men..
Jag klarar mig inte utan min mobil!!
LÄNGTAR till jul!!
För då SKA jag få en ny mobil!!
Om jag inte får det då jävlar!!


//Puss och kram från sura Louise♥


Kommentarer:
#1: Erlingmai

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-08-08 @ 07:27:11
#2: Louise♥

okey

2011-08-08 @ 11:43:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: