RockiBlue

2011-07-17
21:53:12

Ny header :D
Japp, då är det en ny header ;)
HIHI, men idag så har jag varit med Yanika, Erik, Sanna, Alex G, Karl, Hugo och Gurra
Först var jag bara med Yanika för att vi skulle prata lite och så..
Sen kom Sanna och Gurra
Vi gjorde inte så mycket då, så då drog vi till Långängen för att träffa Erik, Alex, Karl och Hugo
Där var det ganska kul
Och sen vid halv åtta så drog jag hem till min underbara familj ;)
Och nu sitter jag framför tv:n med pappa och tittar på VM i fotboll
Yeah ;)
Snart blir det kladdkaka :D
Götti götti
__
Jag hade fel om dig..
Jag trodde du var annorlunda, men du var precis som alla andra..

Jag säger bara hej till singel livet! ;)


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: