RockiBlue

2011-12-10
07:50:45

Lördag

God morron alla läsare! :D

Vaknade för en halvtimme sen -.-'
Kunde inte somna om ''/
Har märkt att hostan har kommit tillbaka ''/
Inte bra, inte bra..

Idol..
Robin skulle ha vunnit!
Han var mycket bättre än Amanda!
Även om han inte gav 110% som man märkte så men..
Aja..Klart att Amanda också förtjänar att vinna då men
Robin skulle det ha varit!

Just nu sitter jag här och är skit trött, hungrig och smsar med syrran ;)
HIHI, bor i samma hus men smsar ;)

Vi smsar om hur det ska bli med när vi ska åka in och köpa kläder och när vi ska åka in och köpa julklappar
För allt hinner vi inte på samma dag
Blir ju för mycket ;)
Får se hur det blir för syrran vill något helt annat imot vad jag vill
Men vi får se hur det blir ;)


Liten söt bild på mig ;)
Tänker inte ta någon bild på mig nu när jag ser ut såhär ;)
Så ni får nöja er med den här


//Puss och kram Louise♥


Kommentar:
#1: Christina

Klänningen på fjärde bilden uppifrån var jättefin! :)



Hoppas du har en fin lördag!

2011-12-10 @ 22:26:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: