RockiBlue

2011-08-28
13:44:48

Dans
Nu sitter man här och äter sin "frukost"
Vaknade kl halv tolv så satte mig vid tv:n för ingen annan var hemma
Mamma jobbade och pappa och syrran var på fotbolls match
Sen när jag blev hungrig var vid halv ett och då tog jag mat istället
För det ändå var så sent
Och nu har syrran och pappa kommit hem
Ska snart börja fixa mig för idag så börjar dansen igen! :D
Discon börjar kl tre och streeten börjar kl halv sex ;)
Sen efter streeten så drar jag till IP för att kolla på match
Damlaget ska spela ;)
Så ser nog min dag ut idag


//Puss och kram Louise♥

Kommentarer:

sv: ja men jag blir endå sur för hon är så dum, :(

2011-08-29 @ 16:31:18
#2: Louise♥

förstår det :(

2011-08-30 @ 16:07:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: