RockiBlue

2011-04-30
14:09:32

Valborg♥
Idag är det Valborg!
Ska gå dit med Natta, Sisi, Belma och Felicia! :D
Kommer att bli skit kul!
Sen där så träffar man bl.a Gurra! ♥
Saknar honom även om det var i onsdags som jag träffade honom senast!
Jag hoppas verkligen att den här dagen, Valborg 2011 blir den bästa någonsin för jag har alltid haft otur just den här dagen!
Vill helst inte prata om det..
Men i år MÅSTE det bli ändring!
Har just fixat klart mig och snart kommer Belma hit :D
Sen vid fyra kommer Sisi och Natta! :D
Sen när Felicia har ätit klart nere vid Nytorget kommer hon vid sex till oss :D
Hoppas att den här dagen blir något som vi kommer att minnas länge!
Sen efter allt så ska Natta sova över här :D
Det kommer att äga! :D


//Puss och kram Louise♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: