RockiBlue

2011-04-26
16:19:56

Älsklings dag! ♥



Idag började skolan igen efter ett underbart påsk lov!
Men nu så är man ju tvungen att gå upp halv sju igen -.-
Fan va jobbigt det är!
Aja..
HAHAHA xD
Jag höll på att somna idag på sista lektionen! xD
Vi hade geografi och det var så trååååkit!
Så jag satt och blinkade hela tiden för att ögonlocken bara åkte ner hela tiden
För varje gång jag blinkade blev ögonlocken bara tyngre, sen efter ett tag reagerade Birgitta på det
(Birgitta är min lärare alltså)
Så hon sa såhär:
Men Louise är du trött?
Jag bara:
Ja, lite (Jag var as trött!)
Alla i klassen vände sig om för att titta på mig, några började fnissa lite
Men aja, jag sov inte så bra i natt så.. ;)
Ååh! Jag önskade att tiden kunde gå lite snabbare!
För jag längtar tills imorrn för då ska jag vara med älskling, Karl och Felicia! Sen efter torsdag nästa vecka, för då ska vi få reda på vilka som vi kommer att gå med när vi börjar sjuan! :D
Jag längtar men ändå inte! (Alltså efter sjuan)
Jag vill inte att vår tid på Stocksätter ska ta slut riktigt än!
Men så är det ju ändå skönt att slippa vissa och få nya vänner
Jag hoppas att jag verkligen hamnar i samma klass som t.e.x Gurra och Felicia m.m
Klart att det finns fler som jag vill hamna med men om jag skulle vara tvungen att skriva ner alla så skulle det ta minst ett år att skriva ner alla namn!

Förästen, på tal om Gurra så fyller han år idag så jag tycker att alla ska skriva ett stort grattis till honom, för idag blir min älskling 13 år! ♥

Men nu ska jag gå och läsa "Anne på Grönkulla" -.-
Den suger! Men men.. Jag måste ju.. -.-


//Puss och kram Louise♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: