RockiBlue

2011-04-25
19:23:28

Marieberg och Spontan
Idag har jag, Jossi, Hanna, Emelie och Mamma varit i Marieberg! :D
Där handlade vi smycken och örhängen! :D
Jag är ganska nöjd med det jag köpte!
Sen kom vi hem vid fyra eller något, då drog jag ner till spontan där jag träffade Belma, Natta och Angelika
Vi cyklade ner till Netto, där vi köpde klubbor
Sen cyklade vi tillbaka till spontan igen
Där vi träffade några som ville dryga lite ;D
HAHAHA, nä då
Men de lekte med elden kan man säga ;D
Vi hade det väldigt roligt, eller ja xD
Sen gick jag hem och åt grillat med familjen
Gött gött
Och imorrn börjar skolan igen.. :/
Har inte direkt längtat efter skolan då. -.-
Men aja
Nu orkar jag inte skriva mer men vi ses! :D


//Puss och kram Louise♥

Kommentar:

Nice site, keep up the good work!

2011-10-27 @ 11:29:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: