RockiBlue

2011-04-14
18:47:09

Jag finns för dig
Du är värd så jävla mycket
Jag försöker få er på topp,
och få er att känna er bra
Ni duger som ni är
Ingen ska behöva lida,
visst ingen är perfekt
Men man ska förstå att man duger,
som man är
Man är aldrig ensam
Jag vet att du kanske inte lyssnar,
på de jag skriver
Men jag vill att ni ska förstå,
ni är värda så jävla mycket
När du har fallit,
ska jag resa dig upp
När du behöver mig är jag redan där
Jag hör dina rop på hjälp
Jag ser dina blickar,
dina osynliga tårar
Du duger som du är
Du väljer inte ditt utseende,
eller din familj,
eller ditt liv
Men du kan ändra ditt liv,
så du mår bra och jag vill gärna hjälpa dig på vägen
Jag ska få dig le
Efter regn kommer sol sken
Efter snön kommer våren då allt får liv igen
Ta en dag i taget
Jag ska torka dina tårar
De lovar jag dig
DU ÄR ALDRIG ENSAM
DE FINNS DOM SOM ÄLSKAR DIG <3<3
Ingen ska behöva känna sig utanför,
må dåligt
Jag avskyr människor,
som sårar andra som får andra att gråta
Ta ett steg för att förlåta
Ingen är värd att dö,
inte ens en som är elak mot andra
Ingen är värd att dö <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: